Wednesday 7 December 2011

Wordless Wednesday : Player



Assalamualaikum

Semua orang nak ada wordless wednesday, aku pun nak jugak la. ^^

Btw, ni first entry after beberapa hari blog ini ditubuhkan! Pemalas punya orang! Yup, aku tau perkataan 'ditubuhkan' memang tak sesuai langsung tapi nak buat macam mana, semenjak 2 menjak ni slalu sgt ilang words yg nak diluahkan. English words apatah lagi... aduiii... maklumlah usia semakin meningkat.

Jangan salahkan aku.

So, di kesempatan ini saya nak mintak maap cikgu2 BM yang pernah ngajar dulu.




emm...


Ok, and this post is not wordless no more =.='
Nak buat camne,blog aku. Suka hati aku la.

2 comments:

Cat The Felis said...

hai..
watszup yoww...new blogger. WELCOME TO THE CLUB! yeayh!!!!

L hahah said...

yowww

Post a Comment

Powered by Blogger.