Sunday 25 December 2011

Lets Play!




Assalamualaikum

Hai sekarang ni tengah study week. Jadi memang tak la kan nak main-main bagai. (konon).
But here, Aku nak share satu game. best best best.


Game ni bagi aku sangat berguna. Kenapa? Sebab game ni boleh meningkatkan brain function kita-memory,speed,attention,flexibility, and problem solving. Dan boleh dikira sebagai training session untuk our brain. Main setiap hari selama 15 minit dan lihatlah hasilnya..

Aku start main hari ni dan in my opinion, the games provided not really klise. Best.

Try lah!




Game list. Banyak locked la pulak







Score untuk hari ni.






Comel je. Kecuali gambar pink belah kanan tu.




Aku kind of excited nak menekan button hijau tu untuk unlock full access





Tapi tengok la apa yang keluar. Sigh.








Cant wait to play it tomorrow and tomorrow and tomorrow!!


Sekian. Dijemput main ramai-ramai dan sama-samalah kita memberikan otak kita lebih banyak kerja untuk kejayaan kita bersama.

:)

Mintak maap banyak banyak sebab ter-include gambar pink belah kanan kat gambar ketiga tu. Malas nak edit-edit dey.. Tapi nak buat camne, blog aku. Suka hati aku la.

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.