Friday 9 December 2011

Review: Liar Game Final



Assalamualaikum

Haii... okay,,merujuk kpd tajuk entry di atas, aku nk review sikit pasal movie jepun Liar Game ni. Al maklumlah baru habis tengok.* excited state





Ya, dari tajuk pun, dah tau. Liar Game. Game yang penuh dgn penipuan, betrayal, belief. Yang menariknya dalam movie kali ni (sebelum ni Liar Game ni dalam bentuk drama dan movie ini ialah penamat kpd drama tu) game nya pasal epal. Gold, silver, red. Yeah, hopefully the reds matching up.Malas la aku nk cite rules game ni. Kalau aku cite sure korang x faham. tengok sendiri je la.



Main characters dalam movie ni. Akiyama n Nao.
Sorang x hansem sorang lagi comel.

Simply to say, karakter Kanzaki Nao dan akiyama mmg 360 darjah bbeza. Nao is stupidly honest but akiyama is a superb genius..and cool tapi x hensem.rambut pun tah pape. ok 2 ciri last tu x penting (penting sebenarnnya =.=').

Watak jahat pulak...ramai..emm emm okay aku pun xsure orang jahat dalam cite ni jahat ke x. Maybe jahat-jahat kucing je kot.Senang cite, orang jahat dalam cite ni ade jugak sifat baiknya. Keadaan yang buat diorang jadi jahat. Ala, macamla korang xpernah buat keje jahat.Lain la aku. Aku ni baik tau. HAHA


Cantik



Pun cantik :)


Benci aku ngan makhluk ni




Ada gaya muka Khairul Fahmi Che Mat x?Pffffft



Cantik rambut





Mak aiiii terkojot aku!!



Part ni seriously touching. Tapi aku x nangis. Macho la katakan.



Dont u have a better plan?




No




Tamat


Ending dia macam mana? Biasalah, happy ending.





Ya aku tau entry ni mcm syok sendiri je hahah.

Tapi nak buat camne,blog aku. Suka hati aku la.


Sekian.




0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.