Saturday 25 February 2012

Aku Orang Pertama yang Tengok Video Terbaru Mat Luthfi! WOWW!!

Assalamualaikum

Tengok balik tajuk entry tu. Ini betul. Aku tak menipu. Ini bukti yang aku dah print screen.

Tajuk Vlog tu lalang

Oh ya. Aku bukan nak menunjuk. Aku just nak tunjuk je. *____* heee




Korang pernah ke macam ni? Haha begitu riaknya aku.




Time tu aku terkejut gila. Dah rasa macam aku mengalahkan kipas-susah-mati tegar mat luthfi dah. Biar betul aku orang 1st (kedua selepas mat luthfi) yg tengok vid ni ? Hontoni?? Hontoni honto??

Kepada kipas-susah-mati tegar mat luthfi tolong jgn jeles. Tu la lain kali alert sikit ngn update terbaru matluthfi. Pfff... Ya memang melalut sebab aku tak tau nak tulis apa.

Nak dijadikan cerita, aku terkejut sangat sampaikan aku tertekan button print screen. Kemudian aku menatap page itu.

But then,

but then,

I've been tricked!

Sebenarnya uploader tu ialah matluthfi09 bukan matluthfi90. Siap kau matluthfi09.

Bila aku bukak vid yang matluthfi90 upload, aku orang yang ke 300,000+++. Hambik kau. Takyah perasan  kipas-susah-mati lah. 1st viewer apatah lagi. Haptui.

Apa-apapun, dah tengok video lalang tu?

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.